Sunday, May 27, 2012

Life

Õhtust!
Viimased päevad on olnud suht kiired ja pole aega leidnud blogimiseks.Igatahes see nädal on olnud trennine.Tundide poolest enamvähem, 8tundi olen rahul.Sellel nädalal on pidevalt olnud liha peale trenne väsinud, aga loodetavasti järgmine nädal parem.
Nädala alguses oli palju judot ja vaikselt hakkab tehnika ja kiirus paremaks minema.Laupäeval käisin sõudmas ja täna tegin ratast.Täna oli ratast tehes pulss suht  korralik, keskmine 150 ja max 182 ja tegin mingi tund aega.Huvi pärast tahaks teada, missugune on pulss judo trenni aeg.Usun, et pulss võib olla 190 lähedal kohati.
Judos on hetkel kõik trennid enamvähem samasugused.Alguses veits sooja, seejärel tehnika ja pärast maadlus +heited ja jõud.Selline trenni ülesehitus on mulle suhteliselt meelepärane.Ainuke asi mille üle nuriseda on see, et väga vähe rahvast käib hetkel veel trennis.Veel pole suvi!
Mõnesõna ka muudest tegemistest.Homme on matemaatika proovieksam.Kolmapäev ongi viimased tunnid ja siis vaid konsultatsioonid ja eksamid.Neljapäev veel tutipäev ja pärast kerge olemine minu juures.Kuidagi äkki on see kooli lõpp tulnud, alles oli ju märts.
Reedel käisin vaatamas Tallinn-Tartu gp-d.Kukulinna mäepeal oli suhteliselt hea koht, sain Taaramäe pudeli ka üliõnnelik.Seekord vedas mul, täpselt nägin kuhu viskas ja võtsin ära.Minu üllatuseks tuldi, aga Kukulinna mäest väga rahulikult ülesse.Juba seal oli ees 15-ne meheline grupp, kes jäi lõpuni ette.
28 päeva eesmärgini!!

Matu

2 comments: