Sunday, June 3, 2012

trennid, sõudmine ja eksamid

Tsau!

Pole kaua aega blogiga tegelenud, loodan et te ei pahanda.Viimased päevad on olnud väga rasked.Palju trenni ja eesti keele eksamiks õppinud.See kõik on olnud väsitav ja kui mõni õhtu olen mõtelnud, et võiks postituse teha tuleb, uni vahele.
Eile olid Eesti kv sõudmises, vanus oli 1994 ja nooremad.Täiesti olematu trenni pealt oli korralik võistlus.Pärnusse jõudes oli tuul väga võimas, mõtlesin et kuidas ma üldse hakkama saan.Eelsõidus pidin jõudma kahe parema sekka, et finaali jõuda.Pea tereve sõidu olin kolmandal kohal ja viimase viiesaja meetriga tõusin alles teiseks, lõpuga olen väga rahul, aga start ei kannata kriitikat.
Finaaliks oli tuul veel tõusnud.Eelsõidu aegade põhjal oli selge, et finaalis olen ilmselt  viies või kuues.Nii oligi jäin finaalis viimaseks ehk kuuendaks, aga minu eesmärk oli juba finaali jõudmisega täidetud.Finaali esimesed viissada meetrit oli suurepärased, sain super stardi ja olin teine või kolmas viiesaja peal oli neljas.Tuhande viiesajani võtsin asja rahulikult ja tahtsin viimase viiesaja peal täiega vajutada.Laine oli, aga nii suur, et minu vajutamisest ei tulnud midagi välja.Keskmine pulss finaalis oli 177 ja max 188, võrdluseks eelsõidus oli keskmine 183 ja max 194.Võistlustel sõitsin uue paadiga, mida nägin esimest korda alles võistluspäeva hommikul, väga hea paat oli.
Lõpuks said ka maikuu treeningtunnid selgeks neid tuli 40 h, mis on minu koht väga hea näitaja.Igatahes nüüd on kuni Judo euroopakateni aerud täielikult nurgas, pole midagi teha.Viimase kahe nädala jooksul olen teinud ainult 2 sõudmistrenni, kuna judo on hetkel väga tähtis.
Homme on eesti keele eksam, loodan vormis olla.Kindel eesmärk on saada neli ja seda ka loodan.Olen valmistun eksamiks suhteliselt korralikult ja tänud emale, kes mind on aidanud eesti keelega.Head põrumist kõigile!
Matu

No comments:

Post a Comment