Thursday, May 17, 2012

Mõtted

Tsau!
Viimased päevad on olnud väga segased, aga õnneks on asjad enamvähem selgeks saanud.Suure tõenäosusega osalen Judo U-17 Euroopa mv, Montenegros, mis toimuvad 22-24juuni.See tähendab, aga seda et enda lõpetamisest osa ei saa võtta.Sport nõuab ohvreid, pole midagi teha.
Ettevalmistus Euroopakateks algab järgmine nädal.See tähedab suurelmääral ei sõudmisel!Pühendun need neli nädalat täielikult judole!
Hetkel ei hakka keerutama judo vorm on olematu.Füüsiline pool on üks elu parimaid, aga kiirus ja tehnika on kehvad.4 nädalaga vormi saamine ei tohiks olla, aga eriline kunst.Ainukene asi mis natukene murelikuks teeb, et enne Em-i pole ühtegi kontroll võistlust.
Räägime mõne sõna ka trennidest.Esmaspäev ja Kolmapäev on olnud korralikud judo trennid, iga trenni lõpus on veel heited ja köied, mis on varsti mu elustiil juba.Eile oli  Cooperi test koolis(12 minuti jooks).Terve jooks oli soolokas, aga jooksin oma isikliku rekordi 3260m.Kindlasti on mingi varu veel sees, sest soolojooks pole just minu rida.Täna tegin veel ühe viimastest sõudmis trennidest, enne tsüklit.Tund aega rahuliku trenni, pulsid olid minu kohta ulmeliselt madalad keskmine 134 ja max 169.Pärast trenni olin läbimärg, vihma kallas päris jubedalt.Paadist sai ka mõnusalt vett välja kallata.
Sellega minu tänane blogi lõppeb, kõigile edu nende tegemistes ja eksamid on tulekul, ei tohi kooli ära unustada!
Matu

No comments:

Post a Comment