Friday, June 29, 2012

Euroopakad ja Otepää laager

Tsau!
Vabandan, et pole blogi väga kaua aega kirjutanud.Hetkel olen Otepääl judo laagris.Peale euroopakaid on pingelangus olnud väga suur.Tagantjärgi võib väita, et Em-il oli kindlasti eluvorm.Räägin siis mõnesõnaga euroopakatest.
Peale lendamist ja autoga sõitmist jõudsin laupäeval võistluspaika.Läksime kõigepealt saali ja vaatasime meie omade matše.Saalis toimus selline möll, kui Karl maadles Montenegro esinumbriga, kes võitis -73kg Pronksi lõugas publik nagu segane.Peale Karli matši liikusime hotelli sõime ja puhkasime, õhtul läksime veel finaale vaatama.Võistluseelne õhtu möödus rahulikult ja uni tuli isegi suhteliselt kohe.Järgmisel päeval pidi ärkama kell 6.30 ja minema kaalumisele seejärel tagasi hotelli sööma ja puhkama.Kella 9.30 läksime saali, mina tegin kerge soenduse ja hoidsine end soojas.Esimene vastane oli Hollandlane Robin van Dinther keda võitsin, enne matši oli päris palju toimetamist.Pidin 6 matši enne enda maadlust minema juba läbi kimonode kontrolli ootamis alasse ja üks matš enne enda maadlust sai saali.Näitasin väga korraliku maadlust ja võtsin raske võidu.Teises ringis tuli vastu Venemaa teine number Izmail Nagoev, kes võitis Tverri Euroopa Karika ja Berliini EK-l oli kolmas.Maadlesin temaga Tverris ka ja kaotasin väga kindlalt.Em-il suutsin teha elu matši ja kaotasin hoiatustega mina sain kaks ja tema ühe.Paljud inimesed on ütelnud mulle, et venelane oleks pidanud saama teise shido, aga ise olen erapooletu.Olen väga rahul kokku jäin üheksandaks ja kaalus oli 30 inimest.
  Laager on möödunud motivatsioonita ja suhteliselt raskelt ja kohati kergelt.Tavaliselt kaks korda päevas trenn.Hommikuti matt ja õhtuti on olnud jõud ja jalka või jooks.Ühes toas olen Sandri, Tevoli ja ühe  Dagestani vennaga kes õnneks oskab inglise keelt ja on väga lahe vend.Laager on tõesti väga lahe, aga natuke tahaks koju ka kuna pole mingi 2 nädalat kodus olnud.Igatahes kirjutan kunagi veel laagrist ja homme on suht puhkepäev.

Matu

No comments:

Post a Comment