Sunday, November 4, 2012

Kõige kiustel tähtede poole!

Õhtust!
Usun, et ma pole umbes kaks kuud siia kirjutanud. Igatahes hetkel olen vaevelnud kolm nädalat väsimuse ja kurnatusega. Treeningtunnid on olnud miinimumi peal, tahaks trenni minna, aga pidevalt on tunne väsinud.
 See nädal tegin ainult 3h trenni ehk sisuliselt puhkenädal ja tundub, et nüüd enesetunne ok. Homsest loodan jätkata korraliku trenniga. Hooaja algusega olen rahul, tehnika on muidugi kaugel normaalsuset, aga selle eest on võimu nii palju, et enamus matšid suudan shidodega ära otsustada. Põhiline eesmärk enne U-18 Eesti mv on  tõsta jõulisi näitajaid ja parandada tehnikat.
 Hetkel pole olnud 2 nädalavahetust võistlusi ja ka järgmine nädalavahetus pole, mis on suhteliselt üllatav. Seejärel on aga kolm nädalavahetust järjest võistlused. Alustuseks korralik turniir Tartus, siis Finnish open ja seejärel klubide karikas. Jätkuvalt maadlen -81kg, kes arvavad, et olen kaalu vahetanud.
 Tegelikult hetkel väga ei olegi midagi kirjutada. Ühe numbri sooviksin siiski kirjutada alates septembrist on võistlustelt 13võitu ja 1kaotus, mis pärineb Täiskasvanute võistlustelt. Nende numbrite sees on kaks U-17 võitu, üks täiskasvanute turniiri võit ja üks täiskasvanute pronks. Raske oleks väita, et ma pole rahul. Tuletan, aga meelde et olulised võistlused on alles tulekul.

Matu

No comments:

Post a Comment