Friday, August 24, 2012

Homme!

Õhtust!
Jälle pole ma blogi suutnud kirjutada, loodan et te pole vihased. Viimasel ajal olen ma olnud keskendunud sõudmisele. Homme on see kauaoodatud suurpäev käes. Kui ma täiesti aus olen on mul närv sees ja mitte just kõige väiksem. Laupäev on kindlasti tähtsam kui pühapäev. Homme on kaks reaalset medali võimalust ühene ja neljane. Olles realist, siis pühapäev kahese ja kaheksasega medalit pole loota.
Täna ole tõesti toitunud nagu õige sportlane, makaronid, borjom, viinamarjamahl ja Go spordijook. Sai tehtud ka 40 min trenn neljasega ja pärast 30 min ühesega. Neljasega oli rahulik trenn, aga ühesega tegin põhiliselt starte.Tunne on suhteliselt hea ja homme loodan parimat.
Kahjuks hetkel korvpall ja jälgin seda, ning on raskusi blogi kirjutamisega. Palju pöidlaid siis homseks
 Matu

No comments:

Post a Comment