Tuesday, July 24, 2012

Sõudmine

Õhtust!
Viimasel ajal on blogi kirjutamine olnud kuidagi vaevaline tegevus.Pean ennast sundima selleks, et blogi kribada.Blogimine on samasugune nagu hommikune jooks, algus on raske, aga pärast lebo.Viimasel ajal pole midagi uut toimunud, 2 trenni päeva ja tunnen end ässana.
Hetkel on põhiline sõudmine ja nii meeldib mulle.Ainuke asi mis natukene häirib on selg.Asend paadis on kehv ja alaselg saab liigse koormuse ja ei pea vastu.Nüüd olen  igasuguseid mökse ja värke kasutanud, peab ütlema, et  läheb juba paremaks.Positiivne on see, et kui paadis valu tunnen, on selge et asend on vale ja tuleb meelde, et selga peab sirgena hoidma.
Täna oli huvitav päev, hommikul oli judo ja õhtul sõudmine.Elus esimest korda sõidsin üksikaeru, selleks oli s kaheksapaat.Minujaoks tõsiselt raske tehnilise poolepealt.See kõik käib hoopis teistmoodi kui paarisaerulises.Kõige meeldivam oli see kui mulle üteldi Mattias ära pane niipalju jõudu tõmbesse, see olen mina:D.Koju jõudsin 18.30 ja juba 19.00 läksin veel Lähtele jalkat 2*45min, sisuliselt 3 trenni täna.Homme ainult üks, õhtul sõudmine.
Esmaspäeval teen peale kahekuulist võistluspausi esimese stardi.Kohe peale võistlusi jääme 12.augustini  Pärnusse laagrisse.Olen väga rahul, et laager on just Pärnus kuna Eesti karikal olin püstihädas suure lainega ja Eestikatel võib vabalt olla sama ilm, siis saan harjuda veeoludega.
Hetkel on tahtmine päris suur.Momendil painab natukene kurnatus ja purakat pole, aga usun et peale nädalavahetust kus on kergemad trennid ja puhkus olen väga võimsas hoos.Minujaoks on olulised veetrennid, iga tund veepeal on tehnikale kasulik.Tehnika on läinud paremaks, aga arenguruumi on tohutul.
Ootan meeletult olümpiat, loodan Eestile vähemalt 3 medalit.Lisaks hoian kindlasti pöialt Iliadisele kes on judokas, teadmiseks.Üritan nüüd ka tihedamini blogi kirjutada, kuigi seda luban ma igakord.Kõgile siis parimat ja hoidke pöialt.
Matu

Iliadis says:I must win

No comments:

Post a Comment