Sunday, August 10, 2014

Olümpia

Tere kallid sõbrad!

Raske uskuda, aga üks etapp on elus jälle päris olümpiale lähemal. 11-29 august olen Hiinas Nanjingis noorte olümpiamängudel. Võistlus tuleb kindlasti väga raske, kuna kõik, kes sinna pääsesid on maailmatipud välja arvatud Wild-cardiga saajad. Minu kaalus peaks olema umbes 20 võistlejat, kellest viis on Wild-cardiga. Minu kaal on ilmselt olümpial kõige tugevam, kui vaadata ülesandmisi ja kes sinna pääsesid. Tean, et heal päeval võin maadelda medalile ja selles poleks midagi ebareaalset.
Olümpiaks ettevalmistus pole kulgenud kaugeltki nii nagu oleksin soovinud, aga arvan, et olen siiski väga heas vormis. 20-26 juuli olin ettevalmistuslaagris Šveitsis ja juba teises trennis sain õla vigastuse. Proovisin veel üks trenn matti teha, aga ei saanud. Nii ma jändasin enamus aega kummidega ja tegin kiirust, arvasin, et vigastus pole just kõige hullem ja saan 3-dal augustil võistelda Berliinis U-21 Euroopa karikavõistluste etapil, nii aga ei läinud. Eestis läksin 28-dal juulil arstile ja selgus, et õla sidemetel on osaline rebend ja mingi väike disk kuskilt puru. Edasi suunati dr Ripsi vastuvõtule ja sinna sain esimesel augustil, kes kinnitas eelnevat infot ning andis olümpiaks mingid tuimestavad süstid, mida füsio mulle võistluspäeval peab süstima.
Kolmapäval algas, aga Tartus viimane ettevalmistuslaager, arvasin, et ei saa maadelda, aga proovisin. Iga päevaga läks õlg vaikselt paremaks ja sain maadelda, olin meeldivalt üllatunud. Mis kõige tähtsam, ka vorm oli uskumatult hea, kiirus oli olemas ja vastupidavus nagu parimatel päevadel. Mõistsin, et vahepeal tehtud kiiruslikud trennid olid asja ette läinud. Hiinas on minu võistlus 18.augustil ja meeskonnavõistlus, kus loositakse meeskonnad on 21.augustil. Muidugi on esmatähtis individuaal võistlus, kus võtan matši korraga ja vaatan mis saab. Luban, et annan endast sada protsenti ja kellegil minu vastu lihtne ei saa olema.
Jälgige kindlasti fännikat ja ka blogi, üritan võimalikult palju teid asjadega kursis hoida ja vaatame mis saab.

Mattias

No comments:

Post a Comment